Dobry rok dla klientów Moto Targetu w monitoringu mediów

W roku 2015 liderem rankingów w monitoringu był LEXUS. Inne marki również zanotowały skok liczby publikacji. Dane pochodzą z raportu przygotowanego przez Press-Service dla naszej firmy. To podstawowe dane statystyczne, dotyczące efektywnego dotarcia informacji dystrybuowanych przez Moto Target i cytowanych w polskich mediach.

 

Wreszcie otrzymaliśmy zbiorczy raport wpływu portalu Mototarget na publikacje motoryzacyjne w Polsce. Zaskoczeni nie byliśmy, chociaż wyniki znacznie lepsze niż ubiegłoroczne – wzrost liczby cytowań, liczby mediów, które korzystają i wzrost sumaryczny ekwiwalentu reklamowego. Zachęcamy do zapoznania się i być może skorzystania z oferty. Roczny abonament publikacji i dystrybucji poprzez newsletter komunikatów do przedstawicieli mediów (tych znanych i powstających) wynosi 9,9 tys. zł netto.

 

Zasięg biuletynu codziennego to  prawie 2 tys. subskrybentów, z czego większość zarejestrowana jako media.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *