WYRÓŻNIENIA
W roku 2010 realizowany przez naszą agencję projekt wspomagający dział Public Relations firmy Honda Poland został doceniony przez jurorów ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów Firmowych „Agape”.
Kolorowy magazyn dla klientów „EMOCJE” zdobył drugą nagrodę w głównej kategorii konkursowej Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010. Agencja Moto Target od roku 2006 odpowiada za projekt na każdym etapie jego produkcji, od koncepcji poprzez redakcję, fotoedycję, po druk i dystrybucję do czytelników, klientów marki Honda.
AGAPE 2009
W roku 2009 projekt realizowany przez naszą agencję dla firmy Honda Poland został doceniony w prestiżowym Konkursie Biuletynów Firmowych „Agape”.
Kolorowy magazyn dla klientów „EMOCJE” został wyróżniony w kategorii Zdjęcie Roku 2009 za fotografię Roberta Brykały do artykułu „Zielone Plany Hondy”. Agencja Moto Target od roku 2006 odpowiada za projekt na każdym etapie jego produkcji, od koncepcji poprzez redakcję, fotoedycję, po druk i dystrybucję do czytelników, klientów marki Honda.
AGAPE 2008
W roku 2008 projekt wspomagający działania promocyjne łódzkiej firmy Autotraper został doceniony przez jurorów ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów Firmowych „Agape”.
Kolorowy magazyn dla klientów „Autotraper Magazyn” został wyróżniony w kategorii Tekst Roku 2008 za materiał „Moab – Skaliste piękno”. Agencja Moto Target od roku 2004 odpowiada za projekt na każdym etapie jego produkcji, od koncepcji, poprzez redakcję, fotoedycję, aż do etapu druku i dystrybucji do czytelników, klientów firmy Autotraper.