Autor: Moto Target. Jesteśmy cytowani.

Moto Target jest najczęściej podpisywanym autorem pod polskimi materiałami o motoryzacji w Internecie (2948 publikacji w roku 2014).

1. Częstotliwość występowania marek w informacjach w polskim internecie podpisanych „źródło Moto Target”.

  • BMW – 471 publikacji za Mototarget.pl – potencjalny zasięg 108 mln UU
  • Mercedes – 248 publikacji za Mototarget.pl – potencjalny zasięg 111 mln UU
  • VW  – 358 publikacji za Mototarget.pl – potencjalny zasięg 76 mln UU
  • Lexus – 149 publikacji za Mototarget.pl – potencjalny zasięg 62 mln UU
  • Audi – 372 publikacje za Mototarget.pl – potencjalny zasięg 74 mln UU

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *