MEDIA RELATIONS

Nowoczesne relacje z mediami


Bliskie relacje z mediami to podstawa działań PR. Atutem naszej agencji jest, poza szeroką bazą adresową kontaktów zawodowych, nowoczesny kanał komunikacji z dziennikarzami i redaktorami portali. Branżowy serwis informacyjny mototarget.pl skupia ponad 800 zalogowanych przedstawicieli mediów zainteresowanych motoryzacją. Adresatem naszego biuletynu, a także materiałów prasowych jest ponad 300 redaktorów portali oraz kilkuset przedstawicieli prasy regionalnej i ogólnopolskiej, radia i TV.

Przewaga nowoczesnej dystrybucji biuletynów nad tradycyjnym mailingiem:

  • Korzystanie z codziennie aktualizowanej bazy kilkuset mediów.
  • Przyjazny przekaz – zamówione biuletyny nie są traktowane jako spam.
  • Ponadczasowość przekazu. Komunikat w bazie mototarget.pl żyje dłużej niż e-mail.
  • Stały 24-godzinny dostęp do zasobów kilkudziesięciu tysięcy informacji i zdjęć.
  • Dostęp do informacji z każdego terminala na świecie z dostępem do sieci Internet
  • Informacje zwrotne o zasięgu i reakcji na komunikat.
  • Usprawnianie przekazu PR w oparciu o sugestie dziennikarzy oraz statystykę skutecznosci.

 

Obsługa serwisów prasowych


Nasze biuro przygotowuje serwisy informacyjne w imieniu klientów. Poza biuletynem prasowym redagowanym i rozsyłanym przez portal mototarget.pl, oferujemy realizację stosownych, targetowanych materiałów prasowych, ich dystrybucję i regularny follow-up. Ponadto udostępniamy dziennikarzom biuro prasowe online, gdzie wszystkie komunikaty prasowe i materiały towarzyszące (fotografie, filmy, logotypy) są dostępne 24 godziny na dobę.

 

Wywiady indywidualne i sesje


Szerokie kontakty w świecie motoryzacji pozwalają nam wzmacniać przekaz skierowany do mediów i klientów poprzez wiarygodne opinie najważniejszych przedstawicieli branży. Na potrzeby naszych klientów realizujemy sesje fotograficzne i wywiady z prezesami koncernów, dyrektorami działów projektowych i kierownikami zespołów inżynierskich.

 

 

 

Funkcja rzecznika prasowego


Podejmujemy się obowiązków rzecznika prasowego, proponując stanowisko samodzielne lub funkcję członka, bądź szefa zespołu odpowiedzialnego za tworzenie polityki informacyjnej i realizowanie strategii wizerunkowej firmy.

Przygotowujemy i prowadzimy konferencje prasowe, także wymagające tłumaczeń symultanicznych lub konsekutywnych.