MEDIA RELATIONS
Nowoczesne relacje z mediami
Start | Oferta | Media relations | Nowoczesne relacje z mediami
Bliskie relacje z mediami to podstawa działań PR. Atutem naszej agencji jest, poza szeroką bazą adresową kontaktów zawodowych, nowoczesny kanał komunikacji z dziennikarzami i redaktorami portali. Branżowy serwis informacyjny mototarget.pl skupia ponad 800 zalogowanych przedstawicieli mediów zainteresowanych motoryzacją. Adresatem naszego biuletynu, a także materiałów prasowych jest ponad 300 redaktorów portali oraz kilkuset przedstawicieli prasy regionalnej i ogólnopolskiej, radia i TV.
Przewaga nowoczesnej dystrybucji biuletynów nad tradycyjnym mailingiem:
- Korzystanie z codziennie aktualizowanej bazy kilkuset mediów.
- Przyjazny przekaz – zamówione biuletyny nie są traktowane jako spam.
- Ponadczasowość przekazu. Komunikat w bazie mototarget.pl żyje dłużej niż e-mail.
- Stały 24-godzinny dostęp do zasobów kilkudziesięciu tysięcy informacji i zdjęć.
- Dostęp do informacji z każdego terminala na świecie z dostępem do sieci Internet
- Informacje zwrotne o zasięgu i reakcji na komunikat.
- Usprawnianie przekazu PR w oparciu o sugestie dziennikarzy oraz statystykę skutecznosci.
Obsługa serwisów prasowych
Start | Oferta | Media relations | Obsługa serwisów prasowych
Nasze biuro przygotowuje serwisy informacyjne w imieniu klientów. Poza biuletynem prasowym redagowanym i rozsyłanym przez portal mototarget.pl, oferujemy realizację stosownych, targetowanych materiałów prasowych, ich dystrybucję i regularny follow-up. Ponadto udostępniamy dziennikarzom biuro prasowe online, gdzie wszystkie komunikaty prasowe i materiały towarzyszące (fotografie, filmy, logotypy) są dostępne 24 godziny na dobę.
Wywiady indywidualne i sesje
Start | Oferta | Media relations | Wywiady indywidualne
Szerokie kontakty w świecie motoryzacji pozwalają nam wzmacniać przekaz skierowany do mediów i klientów poprzez wiarygodne opinie najważniejszych przedstawicieli branży. Na potrzeby naszych klientów realizujemy sesje fotograficzne i wywiady z prezesami koncernów, dyrektorami działów projektowych i kierownikami zespołów inżynierskich.
Funkcja rzecznika prasowego
Start | Oferta | Media relations | Funkcja rzecznika prasowego
Podejmujemy się obowiązków rzecznika prasowego, proponując stanowisko samodzielne lub funkcję członka, bądź szefa zespołu odpowiedzialnego za tworzenie polityki informacyjnej i realizowanie strategii wizerunkowej firmy.
Przygotowujemy i prowadzimy konferencje prasowe, także wymagające tłumaczeń symultanicznych lub konsekutywnych.