"Wyprzedzaj, doganiaj, albo usuń się z drogi."
Lee Iacocca

Dla Honda Poland

emocjeMagazyn "EMOCJE" powstał dzięki współpracy z działem Pubic Relations firmy Honda Poland. Od roku 2006 jest wydawany w obecnej formie przez agencję Moto Target. Spełnia rolę wizytówki firmy i zaproszenia do salonów sprzedaży sieci dealerów Hondy w Polsce.

 

 

 

 

 

OKLADECZKA_4972.jpgI_OKL_61325.jpg

OKLADECZKA_4972.jpg

 

OKLADECZKA_4972.jpg

OKLADECZKA_4972.jpg

EMOCJE - MAGAZYN HONDY
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2006 roku w obecnej formie
Docieramy do 40 tys. miłośników Hondy w całej Polsce. Prestiżowy magazyn custom publishing spełniający rolę wizytówki firmy Honda Poland.



Contact / Newsletter

Zaufali nam