"Albo znajdziemy drogę, albo ją sami wytyczymy."
Hannibal Barkas

rss

Filmy, a komunikacja w mediach społecznościowych

Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w budowaniu wizerunku współczesnych firm i w komunikacji z klientami docelowymi. W maju Moto Target PR przejął działania social media Autotrapera. W czerwcu zmodernizowaliśmy profil YT i dodaliśmy pierwszy film – w planach kolejne aktualizacje i filmy dla pozostałych Klientów.

 

Statystyki pokazują wyraźnie, że użytkownicy jednego z najpopularniejszych portali społecznościowych Facebook najchętniej klikają na materiały zdjęciowe i filmy. Dlatego nasza agencja zdecydowała się nie tylko na bierne „wklejanie” już istniejących treści, ale również na tworzenie specjalnych zawartości serwisów na zamówienie Klienta.

 

Autotraper to legenda wśród firm zajmujących się sprzedażą samochodów off-roadowych. Pierwszy film zrealizowaliśmy więc na torze ziemnym, a głównym bohaterem został czerwony Jeep Wrangler. W planach kolejne produkcje m.in. krótki dokument na temat pracy Działu Doposażeń i testy poszczególnych modeli.

 

Również firma Bednarek, autoryzowany dealer VW i Skody zdecydował się na realizację filmów pokazujących gamę modelową. 1,5 – minutowe materiały mają charakter krótkich dziennikarskich prezentacji. Dzięki integracji profilu FB z kontem YT – dostęp do materiału mają wszyscy fani firmy na FB.  

 

http://www.youtube.com/autotraperpl

 

http://www.youtube.com/VolkswagenBednarek



Contact / Newsletter

Zaufali nam